Endelig er min nye bok lansert!

Carinas sunne kjøkken er endelig lansert!

Endelig er min 5. bok Carinas sunne kjøkken- Grønn mat som styrker, slanker og smaker godt lansert og jeg gleder meg til å dele mine kostholds og mat-tips og oppskrifter med deg. Jeg har også stylet og tatt alle matbildene selv så det har virkelig vært en stor jobb denne gangen:)

 

Siden forrige bok ble utgitt har jeg utdannet meg da til plantebasert kokk. Mange har spurt meg om jeg kun drikker juice siden det er det jeg har arbeidet men de siste årene og svarte er at selvfølgelig spiser jeg masse godt også! Hva jeg da spiser og mer om min mat og kostholdfilosofi finner du i boken min.

Det er over 80 oppskrifter og fremgangsmåter for at du skal lære mer m hvordan plantebasert matlaging kan gi deg en bedre helse, mer energi, en smalere midje og ikke minst mange smaksopplevelser:)

Du kan lese mer og bestille signert bok her Jeg håper du også vil melde deg på mitt helt nye kurs Carinas sunne kjøkken for å lære mer her

 

 

 

 

Leave a Reply

