Endelig har Norge fått sin første helnorske juice detox bok!

Endelig har Norge fått sin første helnorske juice detox bok!

Er du klar for å gi kroppen din en ny start? Denne boken viser deg hvordan du ved å gjennomføre en juicebasert detox kan rense kroppen og få en kickstart på en sunnere hverdag. På bare sju dager – altså én uke av ditt liv – vil du få kick-start på veien til bedre helse, mer energi, en slankere kropp og mindre søtsug.

Her er noen av tilbakemeldingene fra personer som har forsøkt juice detox programmet mitt:

«Er veldig fornøyd med detox kuren! Gikk ned 3 kg og har holdt meg på samme vekta…»

 «En uke med juice detox er gjennomført! Humøret er på topp, energien god og kroppen er 4 kilo lettere. Superfornøyd!»

«Har tatt detoxen din! Det gikk som en drøm! Alt smaker veldig godt, suppene er nydelige! Føler meg bedre både inni og utenpå! Anbefales!»

 «Juice detox veloverstått. Jeg føler meg både piggere og gladere og nå vil jeg bare fortsette med juicingen!»

På kort tid hjelper du kroppen å bli kvitt giftstoffer som har hopet seg opp i kroppen din og tilfører den de mineralene og vitaminene den trenger.
Boken inneholder en detaljert plan som tar deg til målet om en slankere kropp og bedre helse. I tillegg til å inneholde oppskrifter på supersunne og velsmakende juicer, forteller boken deg hva usunn mat, medisiner og giftstoffer gjør med kroppen din – og hvordan du på bare sju dager kan få den tilbake i balanse. Det er sunt, naturlig og samtidig smakfullt!



I boken får du:
Kunnskap om kroppen og hvordan du får den i balanse
Kunnskap om hvordan du øker din fettforbrenning
Kunnskap om kroppens renselsesorganer og hvordan du styrker de
Detaljert 7 dagers juice detox plan
Oppskrifter på juicer
Oppskrifter på supper
Sos mat

Kjøp signet bok på http://www.juicydrops.no

juice detox kollasje

Inspirasjon og en økt forståelse av hva riktig kosthold er for en optimal h

One thought on “Endelig har Norge fått sin første helnorske juice detox bok!

  1. Dette er kjempe spennende driver å skal rense lymfesystemet mitt nå og har kjøpt meg juicer…. dette blir spennende å se sliter med en del utslett og vet ting sitter i lymfene.. Hva er ditt beste tips da?

Leave a Reply

