Endelig er ny nettbutikk lansert!

Velkommen til Juicydrops nettbutikk!

Er du klar til å bli «en juicer» og leve en «juicy» livsstil? Endelig er den nye nettbutikk min lansert! Alle produktene er personlig utvalgt og testet av meg og jeg håper du vil finne den rette pressen og annet utstyr som gjør det lettere for deg å levere sunnere og ha en plantebasert livsstil.

Det er skjedd mye på utstyrssiden siden jeg lanserte juicing i Norge for noen år siden og heldigvis blir det stadig mer og mer å velge mellom. Jeg har tatt avgjørelsen om å kun selge presser og ikke sentrifuger da dette er en mye bedre metode for å utvinne den næringsrike saften fra frukt og grønt. En presse (slow juicer eller masticating juicer) er en saktegående maskin som «tygger» råvarene og skiller saften, skallet og fiberstoffene fra hverandre i stedet for å rive de fra hverandre slik som en sentrifuge gjør. Dette er en utvinningsmetode som gir mye mer juice, 30-40 % mer næringsstoffer, lite skum og dobbel så lang holdbarhet på grunn av mindre oksygenutvikling! Perfekt.
Du finner også noen av de beste blenderne markedet kan tilby som er perfekte til å lage dine juicesmoothies, supper, sauser, nøttesmør og mye mer i! Ta med deg Tribest Personal Blenderen på ferie slik at du kan lage deg en sunn juicesmoothie selv når du er bortreist…
Jeg håper du finner masse spennende, juicy tilbehør og ny inspirasjon i nettbutikken min!

Besøk meg her http://www.juicydrops.no

Happy juicing!
Carina

Juicydrops banner Facebook nettbutikk

HU-700-DG-s-fs[1]

kuvings-white

PB-350XL-large

stainless-steel-straw

81Ib8HUahTL._SL1500_

Leave a Reply

