Livet som gründer- Følg dine drømmer…

Det er nå snart 6 år siden jeg startet for meg selv og ble gründer av firmaet mitt Juicydrops. Veien har vært lang og tøff og til tider har jeg vært nær ved å gi opp, men tilslutt ble mine mål oppnådd og all innsatsen gav resultater. Nå er jeg stolt av å få æren av å være foredragsholder på Kvinnemiddagen i Ålesund i regi av Start Hials sammen med Kari Traa hvor målet er å inspirere andre kvinner til å etablere sin egen bedrift og bli gründere. Takk for denne muligheten! Er du i Ålesund 6 mars håper jeg vi ses og at du vil finne inspirasjonen du trenger for å følge dine drømmer!

Billetter vil bli solgt på stand i Vrimlearealet i midten av februar. For næringslivet, send en epost til stromstad@starthials.no

Pris: Studenter 250,-
Næringslivet 500,-

Trenger du en "dytt" for å følge dine gründer drømmer? Bli med på Kvinnemiddagen!

Trenger du en “dytt” for å følge dine gründer drømmer? Bli med på Kvinnemiddagen!

2 thoughts on “Livet som gründer- Følg dine drømmer…

Leave a Reply

