Juicekurs i Bergen!

Mange har spurt om jeg kan komme til Bergen for å holde juicekurs. Vanligvis kan jeg ikke reise med kurset mitt med mindre det står en lokal arrangør bak, men i anledning en bokpromo tur i byen har jeg satt opp et juicekurs i Bergen i mai!

Jeg leier lokaler sentralt i Bergen sentrum og mer om kurset, påmelding, tid og sted kan du lese om på nettsiden min http://www.juicydrops.no under “kurs”. Det er allerede kommet flere påmeldinger så vær rask med å sikre din plass! (Begrenset med plasser). Dette er den eneste anledningen til å få med deg juicekurset mitt i Bergen i år!

Endelig blir det juicekurs i Bergen!

Endelig blir det juicekurs i Bergen!

2 thoughts on “Juicekurs i Bergen!

  1. Jeg har så lyst. Skulle sånn ønske jeg kunne dra! Det er jo sikkert det nærmeste du kommer til her jeg bor nå. Men så var det sosial angst som ødelegger alt =/
    God helg!

Leave a Reply

