Det blogges om Juicy!

Det er så hyggelig med så mange fine, positive tilbakemeldinger fra alle som har kjøpt og lest boken min Juicy!. Jeg er virkelig takknemlig og håper at vi sammen sprer det gode, sunne budskapet videre slik at enda flere mennesker kan oppleve alt det gode juicing kan bidra med i hverdagen og til helsen.

Juicing gir:

En bedre fordøyelse
Mer energi
Påfll av viktige næringsstoffer
Renser kroppen
Styrker immunforsvaret
Fyller på kroppe med basedannede, organisk vann
Fremmer vektreduksjon
Forbedrer livsstilssykdommer som høyt blodtrykk og kolesterol
Gir bedre humør og mye mer…

Vil du lese hva andre bloggere mener om boken Juicy!? Ta en titt på http://artemisiasverden.blogspot.no/2013/01/ny-spirit-med-juicy.html#more
og http://beritbok.blogspot.no/2013/01/alternativ-uke-1.html

Omslag på boken Juicy!

Omslag på boken Juicy!

Bokn kan kjøpes direkte på nettsiden min http://www.juicydrops.no og du får den gjerne signert om du sender en mail til meg på carina@juicydrops.no med ønske om dette.

2 thoughts on “Det blogges om Juicy!

  1. Bloggen din og tv-innslagene dine gjør jammen frukt og grønnsaker innbydende! Får lyst til å kjøpe boka og hive meg på bølgen.

    Men har et spørsmål:
    Du skriver at juicing gjør fordøyelsen bedre. Tenker du da på de som ikke har spesielle problemer (bare “hverdagsplager”)? Når det gjeder de med irritabel tarm skal de være forsikig med fiber som ikke er vannløselig. (jfr. FODMAP). Hvor mye av fiberet blir med i juicingen? Finnes det low-FODMAP juicer i boken din?

    ella

    • Hei Ella! Takk for hyggelig kommentar:) Så flott å høre at det når i jennom tv-skjermen;) Juicing er absolutt noe som bør bli en del av hverdagen din og alle mine oppskrier er bra på dette med tanke på irritabel tarm fordi det er nettopp det juicing gjør; skiller fibrene og saften fra hverandre slik at opptaket blir lettere for kroppen. Bruker mye epler da de inneholder ANNLØSLIG fiber som pektin. Har jobbet med personer med div. tarmplager og de juicer hver dag! Probiotika er også viktig for deg og dette tar jeg også opp i boken. Er takknemlig hvis du kjøper boken og du kan kjøpe den direkte av meg på http://www.juicydrops.no og ønsker du den signer sender du meg mail om dette på carina@juicydrops.no. Ha en juicy dag videre! 🙂

Leave a Reply

