Juicy! smaksprøver og boksignering på Norli Libris Sandvika Storsenter

Hei alle sammen!

Beklager at det har vært litt stille på bloggen min i det siste, men det har vært litt travelt i forbindelse med lanseringen av boken min Juicy!. Jeg jobber også med nytt Juicydrops Magazine og trenger å skrive og bruke en del ideer og innhold til dette.

På lørdag skal jeg dele ut juice-smaksprøver fra boken min og blir tilgjenglig for spørsmål, signering av bok og en prat hos Norli Libris Sandvika Storsenter. Jeg er klar til å juice for deg fra kl. 13 og vi blir noen timer ut i fra hvor mye mennesker det er. Jeg håper virkelig å få treffe deg og vise deg boken min Juicy!. Vi ses!

Juicesmaksprøver og boksignering på lør. Sandvika Storsenter!

Juicesmaksprøver og boksignering på lør. Sandvika Storsenter!

2 thoughts on “Juicy! smaksprøver og boksignering på Norli Libris Sandvika Storsenter

  1. Hei.
    Har prøvd å kjøpe boka di på nettsiden din, kommer så langt som at jeg trykker på “til betaling” og da kommer det bare opp ei blank side ???
    Wenche

Leave a Reply

