Lansering av Norges første juicebok Juicy! på God Morgen Norge!

I morgen braker det løs med lanseringen av boken min Juicy! Sunn og slank med ferskpresset juice (Schibsted Forlag). Jeg starter dagen med lansering hos God Morge Norge! Jeg kommer til å lage juicer fra boken min samt snakke om juicing sammen med Wenche. Det blir innslag i 2 omganger ca. kl. 0710 og kl. 0740.

Videre blir jeg å treffe fra kl 0830 på ARK bokhandel på Egertorget Karl Johan hvor jeg vil være å lage juicer og signere bøker. Skal du på jobb i området kom innom for en god start på dagen!

I morgen tidlig er det også lansering av min nye nettside og nettbutikk hvor du vil kunne kjøpe boken min direkte samt få masse juicy ekstra og gratis nedlastninger. Her kan du også melde deg på mine kommende juicekurs!

Dagen avsluttes med laseringsfest på forlagshuset noe jeg gleder meg veldig til! I tiden fremover vil det være en del mediaoppslag omkring boken. Følg med på bloggen min og på Juicydrops sin Facebookside for oppdateringer.

Omslag på boken Juicy!

Omslag på boken Juicy!

Se meg juice på GMN i morgen kl. 745!

Se meg juice på GMN i morgen kl. 0710 og kl.0740!

3 thoughts on “Lansering av Norges første juicebok Juicy! på God Morgen Norge!

  1. Jeg så deler av innslaget, reagerte på at du brukte sitron med skallet på. Det er en kjent sak at konvensjonelle citrusfrukter går i gjennom bad med kjemikalier, innen de blir sendt ut på markedet. Mange hevder og tror at en kan vaske vekk sprøytemidler.
    Jeg har etterlyst forskning på dette, men ingen har kunnet skaffe slik dokumentasjon.
    Tryggest er derfor å bruke økologiske råvarer.
    NB. Nå er det mulig at du snakket om økologisk kvalitet, som sagt så jeg ikke hele innslaget.

    • Hei, Takk for kommentar.

      Helt enig, selvfølglig er det best å bruke økologisk hvis man har anledning ti det. Desverre er det ikke alle som har tilgang til dette da utvalget og tilgjengligheten i Norge er realtivt dårlig… I boken min Juicy! finner du noe om dette og man kan bruke en eddikblanding som også er anbefalt i boken min for å fjerne noen rester. Sprøytemidler trekker inn i råvarene uansett. Jeg er opptatt av å legge terskelen så lav som mulig for at folk skal komme i gang med juicing og desto mindre forarbeid, desto lavere terskel. Mye viktige næringstoffer sitter også rett under skallet. Skallet blir jo også igjen i maskinen og følger ikke med i juicen…

Leave a Reply

