Pasjon for pasjonsfrukt…

Jeg elsker pasjonsfrukt! Den herlige søt-sure smaken gjør at den danser på tungen. Pasjonsfrukt kommer opprinnelig fra Sør Amerika og kan kjøpes i dagligvaren store deler av året. Påse at skallet et litt rynkete, matt og tykt. Da er den moden og klar for å nytes. Pasjonsfrukt er rik på antioksidanter og vitamin C og A og kan nytes som den er ved å dele den i to og spise frøene med en skje, eller prøv å juice den!

Til torsdag, 10 jan., lanseres boken min Juicy! over hele Norge og da kan du blant annet få oppskriften på juicen min Pasjonsfull sammen med 39 andre velsmakende og helsebringende juicer og juicesmothhies.

Happy juicing!

 

Til torsdag lanseres boken Juicy! og da får du oppskriften på juicen Pasjonsfull!

Til torsdag lanseres boken Juicy! og da får du oppskriften på juicen Pasjonsfull!

2 thoughts on “Pasjon for pasjonsfrukt…

  1. Hvordan klarer du å gjøre juice/smoothie spennende? Jeg er nå inne på min tredje dag med smoothie/juice til lunsj og frokost og jeg er så jævlig lei, det smaker ikke noe særlig den tredje dagen og jeg vet ikke hvordan jeg skal få til å fortsette. Jeg har sikkert prøvd massevis av forskjellige oppskrifter, men nå sier kroppen nei og nekter å innta noe mer flytende, jeg blir faktisk kvalm. Så hvis du har tips, kom med dem, for jeg vil ikke slutte heller..

    • Hei Andrea, Jeg ville kuttet ut lunch juicen/smoothien inn til videre. Den du inntar om morgenen er den viktigste da det er det første din kropps celler fylles på med. Bruker du ferskpresset juice, ikke ferdigjuice? Juicer eller smoothies? Det kan være det er noe i dem du bruker for mye av som kroppen reagerer på og at du mangler nok sunt fett/protein eller i kostholdet. I morgen tidlig lanseres juiceboken min Juicy! over hele landet og der får du masse tips og triks, oppskifter og en 7 dagers ukeplan. Kanskje du finner litt her. Men uansett kutt ned litt på mengder og varier dagene dine litt mer med matinntak. Ha en juicy dag!

Leave a Reply

