Godt nyttår!

Godt nyttår til deg!

Jeg håper du har hatt en fin jul og at den første dagen tilbake på jobb eller skole er fin så langt…selv om det alltid er tungt å komme i gang igjen! Jeg starter nyåret med mye spennende og gleder meg til å dele alt med deg i månedene som kommer. Juiceboken min “Juicy!” lanseres 10 januar på Schibsted Forlag og i denne anledning blir det mye presseaktiviteter, kursing og foredrag rundt i Norge. Jeg jobber også med ny nettside og nettbutikk som skal lanseres samtidg som boken, samt at jeg har fått faste kurslokaler som jeg leier til juicekursene mine sentralt i Oslo, nærmere bestemt på St. Hanshaugen. Jeg skal også en tur til Sørlandet i jan og holde flere juicekurs. Jeg håper å treffe deg på et av de!

Det har vært god respons på juicekursene mine og de fylles opp allerede nå. Ta en titt på nettsiden min www.juicydrops.no for steder, datoer og påmelding til juicekursene min mens det enda er noen plasser igjen!

Bring it on 2013! 🙂

 

2013!

2013!

Leave a Reply

