God jul!

Kjære blogglesere,

Tusen takk for et flott år som er gått og takk til alle som har lest og følger bloggen min. Til neste år blir det et veldig spennede år for meg da boken min “Juicy!” endelig skal lanseres 10 januar på Schibsted Forlag. Da settes juicingen av Norge for alvor i gang! Jeg gleder meg til å dele boken med deg og håper du vil finne den inspirerende og informativ. Endelig skal du få masse juice- og juicesmoothie oppskrifter og tips og triks til hvordan du kan leve en juicy livsstil på en enkel og positiv måte:)

God jul til deg og dine!

God jul til deg og dine!

God jul til deg og dine!

2 thoughts on “God jul!

  1. Hei Carina,

    god jul til deg og dine! Alltid ei glede å lesa blogg-postane dine, og eg gler meg til boka di kjem ut!
    Eg oppdaga juicing gjennom ein reportasje med deg i Stella, og var kjapt ute med å anskaffa meg ein juicer. Det har forandra livet mitt, og på 1 1/2 mnd har eg gått ned 6 kilo, blitt kvitt ein særs gjenstridig bihulebetennelse, fått mykje meir energi og overskot, og søv betre om natta. Kudos til deg – fortsett å spreia det glade bodskap!

    Beste helsing
    Kristin

    • He Kristin! Tusen takk for så hyggelig kommentar. Takk Også for at du tok deg tid til å dele dine erfaringer! Er jo så fantastisk for meg å høre. Når du forteller meg dette gir deg ny giv til å fortsette med det jeg gjør. Så flink du har vært og jeg hører gjerne mer detaljer om hva du har gjort, juicet osv. Send meg gjerne en mail på carina@juicydrops.no hvis du vil og når du har tid. Suksesshistorier er alltid moro! Fortsett med det du gjør og riktig god jul så håper jeg at du kommer til å få mye glede av juiceboken min Juicy! som lanseres 10 jan:)

Leave a Reply

