Juicekurs i Kristiansand!

10 januar lanseres boken min “Juicy” på Scibsted Forlag og i denne anledning kommer jeg til Kr. sand for å gjøre bokpromotering og har satt av en kveld til å holde juicekurs i byen når jeg først er nede. Mange har spurt etter dette og jeg har fått låne flotte kurslokaler av Wright kjøreskole med adresse Elvegata 2 A, 4608 Kristiansand.

Påmelding er allerede i gang og jeg gleder meg veldig til å komme “hjem” litt og treffe “gamle” og nye kunder, venner og bekjente denne kvelden. Ses vi?

Pris er kr 500 per person og det er begrenset med plasser. Dato er tirsdag 29. januar fra kl. 1830-2030. Mens vi venter på ny nettside og nettbutikk vil påmelding foregå ved å sende mail til meg med navn, adresse og mobilnummer til carina@juicydrops.no.

For mer informasjon se www.juicydrops.no

Blir du med på juicekurs i Kristiansand?

Blir du med på juicekurs i Kristiansand?

Leave a Reply

