Behind the scenes – En bok blir til…

På mandag var det med glede at jeg offisielt kunne offentliggjøre at jeg kommer med Norges første juicebok “Juicy! Sunn og slank med ferskpresset juice” 10 januar på Schibsted Forlag. Det har snart vært 1 år fra skrevet kontrakt til endelig ferdig bok og jeg gleder meg enormt til å dele resultatet med deg!

Bokprosessen er veldig spennende og består av mange ledd og flere dyktige personer for å ferdigstille en god bok. I dag gir jeg dere en liten “behind the scenes” blikk fra vår 3 dagers fotoshoot for å ta bildene til de 40 juiceoppskriftene som kommer i boken. Synøve Dreyer er fotograf og Kristin Vorkinn er stylist. I august jobbet vi 3  effektive og lange dager i studioet til Synøve på Grønland for å skape bildene i boken. Jeg er veldig fornøyd med resultatet og håper du blir fristet til å lage alle oppskriftene! Det er en helt ubeskivelig følelse når dine ideer og tanker plutselig blir levende og en realitet…

juicefotoshoot råvare kollasje

juicefotoshoot kristin bringebær

juicefotoshoot rekvisitter

juicefotoshoot carina heller

juicefotoshoot the big apple

juicefotoshoot Carina og fotograf Synøve Dreyer

Leave a Reply

