Viva Las Vegas!

Det har vært litt stille på bloggen min den siste tiden da jeg har vært bortreist. Las Vegas var destinasjonen. Vi trenger alle et lite avbrekk inn i mellom slagene for å hente ny giv og inspirasjon og Vegas er definitivt et godt valg. Nyåret blir travelt for meg med lansering av boken min “Juicy! Sunn og slank med ferskpresset juice” så derfor var det fint med et lite avbrekk nå.

Vegas er en fantastisk by som jeg absolutt kan anbefale til deg som liker det beste av det beste samlet på liten avstand. Er du opptatt av god mat og drikke, de flotteste utestedene, shopping og moro er Vegas stedet for deg. Det er virkelig Disney World for voksne!;) Byen er utrolig velorganisert, ren og service innstillt og alt er tilgjenglig 24 timer i døgnet. Ferskpresset juice var også å få tak i på de fleste stedene.

Det som jeg liker best som matentusiast er at alle de største kjendiskokkene fra hele verden har minst 1 restaurant i byen og man rekker ikke over halvparten av fantastiske matopplevelser på 1 uke! I dag deler jeg litt av turen min med dere og jeg håper dere kan få noen tips hvis dere skulle velge å dra til Las Vegas.

vegas kollasje

Mix kollasje 5 retter

vegas

Leave a Reply

