Gladnyhet- Nå blir det bok!

God mandag alle sammen,

Etter snart 1 år kan jeg endelig offisielt dele den store gladnyheten med dere. Et av mine store mål er snart i boks; jeg debuterer som forfatter! 10 januar kommer Norges første juicebok på markedet og forlaget mitt, Schibsted Forlag og jeg gleder meg til å juice Norge!

Boken har fått tittel: “Juicy! Sunn og slank med ferskpresset juice” og kan fra og med 10 januar kjøpes i alle store bokhandlere samt på min kommende nye nettside som lanseres samtidig. Det har vært stor etterspørsel etter juiceoppskifter og “know how” om juicing det siste året gjennom blogg og mailer og nå får dere endelig alt i denne lekre boken! Bildene er tatt av matfotograf Synøve Dreyer og resultatet er bare juicy! 😉

Jeg kommer også til å sette opp juicekurs i Oslo i forbindelse med lanseringen så følg med på blogg, nettside og Facebook for oppdateringer og påmeldingsmuligheter.

Mens vi venter på Norges første juicebok ta en titt på denne videon for å se litt mer om hva boken inneholder:)

“If you can dream it, you can do it!”

4 thoughts on “Gladnyhet- Nå blir det bok!

Leave a Reply

