Trenger du sunne og enkle matoppskrifter?

Det er mandag og blanke ark og ny giv! De fleste av oss skeier ut litt ekstra når det er helg med tanke på mat og drikke, og dette er helt ok så lenge du henter deg inn igjen når hverdagen kommer. Men det er ikke alltid like lett å komme på hva man skal spise til middag! Dagens tips er å laste ned november utgaven av e-magasinet Juicydrops Magazine på nettsiden min www.juicydrops.no. Du kan følge linken ved å trykke på magasinbildet på høyre siden av bloggen min. Her får du sunne, smakfulle og enkel oppskrifter for hele familen.

For de av dere som stemte og fulgte meg i forbindelse med Jernia og Hellstrøm konkurransen sier jeg igjen takk, men det ble desverre ikke meg i denne omgangen. I denne anledningen har jeg samlet de beste oppskriftene og innleggene  mine fra konkurransebloggen min og dere finner de i denne månedens Juicydrops e-magasin.

God lesning!

 

Trenger du inspirasjon og enkle, sunne oppskrifter? Last ned november utgaven av Juicydrops Magazine på http://www.juicydrops.no!

Leave a Reply

