Takk!

I dag er siste dag i konkurransen om å være med på Hjemmekokklauget ledet av Eyvind Hellstrøm og i morgen får vi beskjed om hvem av de 30 finalistene som er valgt ut.

Det er lenge siden jeg har ønsket så sterkt å lykkes med noe-å være på Hjemmekokklauget. Dag og natt har jeg tenkt på dette i snart 3 uker. Det er nøyaktig det jeg ønsker å arbeide mer med i fremtiden;formidling av sunn og enkel matlaging. En del av hverdagen min nå består av å gjøre dette gjennom å skrive, fotografere og holde foredrag om mat,men på Hjemmekokklauget får jeg anledning til å gjøre det sammen med andre og selvfølgelig er det stort å kunne gjøre det sammen med Hellstrøm! Tenk så mye jeg vil lære…

Det har vært en fantastisk reise som har gjenoppvekket min interesse for mat og fått kreativiteten min i sving. Jeg er stolt av mange flotte bilder og oppskrifter på bloggen min, men viktigst av alt har vært støtten fra så mange. Jeg har vært helt avhengig av dere for å lykkes i denne konkurransen. Takk,takk,takk til venner, familie, Facebook venner, blogg-lesere,kunder og bekjente som har brukt av sin dyrebare tid til å stemme, dele innlegg, “like”, tvitre og videresendt mine mail med bønn om å stemme på meg. Jeg ville ikke klart det uten dere!

Jeg håper dere også har lært noe av meg i denne prosessen og jeg gleder meg til året som kommer… forhåpentligvis som medlem av Hjemmekokklauget. Jeg trenger fortsatt dine stemmer frem til midnatt 21 okt her

Tusen takk for din støtte!

Takk for dine stemmer og din støtte!

Leave a Reply

