Føler du Jernia bloggen min i finalen Hellstrøms Hjemmekokklaug?

Hei alle sammen!

Nå er det mandag og ny uke med nye muligheter. Jeg vil minne dere om at jeg blogger daglig på www.jernia.no i  forbindelse med finalen for å være med på Jernia og Hellstrøm sitt Hjemmekokklaug. Her skal jeg spre sunn matlaging og jucing selvfølgelig! Jeg håper du vil ta en titt, stemme på meg og dele mine blogginnlegg på Facebook og Twitter.

Du kan lese her. Trykk på navnet mitt så kommer du inn på min side. Husk å stem når du første er inne! Takker🙂

I dag får du oppskrift på mitt sunne Avokadosmør!

One thought on “Føler du Jernia bloggen min i finalen Hellstrøms Hjemmekokklaug?

Leave a Reply

