Følg meg på Twitter og Instagram!

Hei alle sammen,

Håper du nyter lørdagen din og at du også får anledning til å følge med i ferden  min mot å bli 1 av 6 på Hellstrøm sitt Hjemmekokklaug på http://www.jernia.no. Jeg trenger fortsatt deres stemmer og gjerne at dere deler og “liker” mine innlegg på Facebook og Twitter.

Jeg utvider mine sosiale media plattformer og håper på at flere av dere som følger bloggen min også vil følge meg på Twitter @juicycarina og Instagram. For å følge med på Twitter kan du følge linken på høyre side og for å følge meg på Instagram kan du søke etter meg via carinadahlmann.

Håper vi ses her også!

 

Følg med på Twitter @juicycarina

 

Følg meg på Instagram carinadahlmann

 

 

 

2 thoughts on “Følg meg på Twitter og Instagram!

Leave a Reply

