Din hjelp i dag og?

Hei!

Nå er det innspurten på nyeste utgave av Juicydrops Magazine. Ny utgave kommer i morgen:) I mellomtiden ber jeg deg igjen om litt hjelp til å stemme meg frem i konkurransen om å være med på Hellstrøm sitt Hjemmekokklaug. What’s in it for you? Hvis jeg kommer til topp 30 blir jeg å blogge mye om sunn, ekte mat som er min vinkel i denne konkurransen og dermed kan bli valgt ut somde 6 stk som er på Hellsrøm sitt lag og skal spre dette rundt i Norge i året som kommer. Jeg ønsker å sette fokus på sunn hverdagsmat som kan gi en bedre livskvalitet til Ola og Kari Nordmann. Hvis du syntes dette er viktig stemmer du på meg her 12. time! Tusen takk!

4 thoughts on “Din hjelp i dag og?

Leave a Reply

