Jeg trenger din hjelp! Stem meg frem i Hellstrøm konkurransen…

God mandag kjære blogglesere,

I dag og frem til 11 oktober trenger jeg deres hjelp! Jeg har meldt meg på konkurransen om å være med i Hellstrøm sitt Hjemmekokkelaug hvor 6 personer skal i samarbeid med Jernia være med å spre ordet om matlaging til det norske folk i hele 2013 gjennom events, blogg og mye mer. Jeg brenner enormt for sunn, god OG enkel matlaging og min nisje på laget vil være “sunnhetskokken”. Enkel sunnhet til folk flest!

Hvis du mener at fokus på sunn, ekte mat som er enkelt for alle er gjennomføre i hverdagen er viktig trenger jeg at du stemmer på meg! Frem til 11 oktober kan man stemme hver 12 time på meg og min søknad. De som har mest stemmer slik at de kommer til “topp 30” går videre til neste runde hvor Hellstrøm med rådgiver velger de endelig 6 som ska være på Hellstrøm sitt lag.

Vil du hjelp meg så vennligst stem her ved å trykke på “tommelen opp” på siden min. Spre gjerne ordet eller del innlegget via Facebook! Du stemmer her

Stem meg frem til Hellstrøm sitt Hjemmekokkelaug!

3 thoughts on “Jeg trenger din hjelp! Stem meg frem i Hellstrøm konkurransen…

Leave a Reply

