Juicy inspirasjon!

Beklager det har vært stille på bloggen min denne uken, men jeg har vært så travel i fotostudio med å ta bilder av juicer (selvfølgelig) til et spennende proskjekt som jeg enda ikke kan røpe;). Jeg håper uken deres har vært fin og at helgen bir enda bedre. Ses vi i morgen på Ultra Matfestival i Ski forresten? Jeg står på stand sammen med Flust og Philips så jeg håper du vil komme bort for en prat og en juice.

Uansett bør du vil ta en titt på denne videon som jeg håper vil gi deg litt “juicy inspirasjon” for helgen. Kanskje du blir inspirert til å juice nye ingredienser du aldri før har prøvd…

2 thoughts on “Juicy inspirasjon!

  1. Så kjekk video! =) Tror virkelig jeg må på en liten handle tur.

    Jeg har fått juicemaskinen nå, jeg gikk for den Philips HR1858/50 Silver. Den virker helt grei, men syns det er mye arbeid med å gjøre den ren, så jeg lurte litt på om det er nødvendig å vaske den hver dag med såpe, eller holder det om jeg bare skyller alle delene godt i varmt vann. For det er slitsomt å måtte vaske den hver dag når du vet at du skal bruke den neste sag uansett.
    Også leste jeg så klart bruksanvisningen og der stod det en del frukt/grønnsaker som man ikke burde putte oppi maskinen, lurer på om det var på grunn av stivelse. Så jeg lurte på om du kanskje kunne lage et innlegg om hva frukt og grønnsak som ikke egner seg? Det hadde i alle fall vært til stor hjelp.

    Håper du får en god helg!

    • Hei, Tusen takk for det! Håper du fikk testet litt nytt i helgen:)D holder å skylle alle delene i varmt vann hver dag og så legger jeg delene i oppvaskemaskinen med jevne mellomrom. All frukt og grønt som er vannholdg kan juices. Avkado, mango og banan er eksempler på råvarer som ikke kan juices.Hva stod det i bruksanvisningen?

      Ha en strålende dag!!

Leave a Reply

