Juicydrops og Juicydrops Magazine lanseres i dag!

Ny giv og blanke ark. I dag sier jeg adjø til “Novatrix” og hello “Juicydrops”! Nytt firma navn og profil lanseres i dag sammen med første utgaven av e-magasinet Juicydrops Magazine! Jeg er stolt av å kunne utgi dette månedlige gratis e-magasinet og jeg håper at du vil laste det ned gratis ved å gå på den nye nettsiden min:

Jeg minner også om at hvis du er fan av tidligere Novatrix på Facebook vil denne siden legges ned om 1 uke for at Juicydrops kan overta. Jeg håper du vil “like” juicydrops på Facebook at du vil like magasinet! Vi begynner litt i det små med målet om å vokse i fremtiden. Last det ned, les og fortell meg gjerne hva du syntes. Happy juicing!

Første utgaven av Juicydrops Magazine er lansert. Last det ned gratis på http://www.juicydrops.no

2 thoughts on “Juicydrops og Juicydrops Magazine lanseres i dag!

Leave a Reply

