Få deilige oppskrifter på juicepopsene mine i Shape Up!

Hei alle sammen,

Jeg fikk ikke ønsket alle mine lesere en god sommer og en god ferie før jeg dro ut av landet. Pga. sykdom rett før ferien og jobb hadde jeg mer enn nok med å bli frisk og pakke kofferten…

Et lite sommertips til dere er å kjøpe det nyeste utgaven av Shape Up med artikklen min med 4 sommerjuicer, men meste spennende er nyheten og oppskiftene på 4 juicepops! Deilige, sunne og forfriskende juice saftiser som du enkelt lager selv. De er sååå gode! Gi meg gjerne en tilbakemelding på hva dere syntes.

Det kommer til å være litt stille på bloggen min frem til august. God sommer alle sammen!

Trykkher for å lese artikkelen Juice og juicepop artikkel i Shape Up

Løp og kjøp Shape Up og få mine herlige oppskifter på sommerjuicer og nyheten juicepops!

2 thoughts on “Få deilige oppskrifter på juicepopsene mine i Shape Up!

Leave a Reply

