Bli Juicy! Foredrag på Oslo Vegetarfestival

God mandag alle sammen! Jeg håper dere har hatt en fin helg og at flere av dere var en tur innom Vegetarfestivalen som fant sted i helgen. Og nei- du må ikke være vegeterianer for å få glede av festivalen. Jeg er selv ikke vegeterianer, men pga. daglig juicing er nok minst 60% av mitt kosthold basert på vegetarmat. Vi trenger ALLE å spise mer levende mat bestående av frukt og grønt. Det er helt sikkert at et slikt kosthold vil forebygge sykdommer, gi mer energi og en bedre allmenn tilstand.

Hvordan er ditt inntak? Får du i deg minst “5 om dagen”? Hvis ikke er juicing en enkel og herlig måte å sørge for at du oppnår “dagskvoten” din.🙂

Hvis du vil lære mer om juicing og få inspirasjon kan du booke foredraget mitt “Bli Juicy! Sunn, frisk og energifull med ferskpresset juice”. Se www.novatrix.no for mer informasjon.

Ha en juicy dag!

 

Det var fullt hus på foredragt mitt🙂

 

One thought on “Bli Juicy! Foredrag på Oslo Vegetarfestival

Leave a Reply

