Har du prøvd å juice fersken? Nå er tiden…

I går var jeg på Gutta på Haugen rett ved der jeg bor, en lekker liten gourmet butikk. Der fikk jeg tak i vill fersken! Dette har jeg faktisk ikke sett før og jeg vil anbefale deg å se om det er noen steder som selger dem der du bor. De ser organiske ut og mye mer naturlig enn kommersiell dyrket fersken. De er små og mer flate i utseenede og herlige i smak!

Visste du at du kan også kan juice fersken? Bare husk å fjern steinen før du juicer den! Prøv også å presse juicen og tilsette litt naturell yoghurt, en klype vaniljepulver og isbiter i blenderen for en deilig juicesmoothie. Fersken er rik på vitamin A og C, samt antioksidanter som betakaroten. Ergo den gule, fine fargen.

Start dagen på riktig fot med herlig fersken.

Elsker hvordan vill fersken ser ut og smaker🙂

P.S. Minner dere også om den flotte Pierre Robert treningsklær konkurrase som fortsatt er i gang! Fristen går ut på torsdag morgen! Les mer her

3 thoughts on “Har du prøvd å juice fersken? Nå er tiden…

Leave a Reply

