Juice oppskrift fra Ultra Matfestival Sandvika.

Hei til alle som var innom standen vår og smakte på juicen som jeg laget i dag på Ultra Matfestival. Desverre gikk jeg tom for brosjyrer med oppskriften til juicen jeg laget, men her finner dere den. Håper dere vil ta en titt innom andre bloggposter og legg gjerne igjen en kommentar om hva deres syntes 🙂 Ha en fin lørdags kveld!

Who Would Have Thought There Was Broccoli In It?

  • 2 epler
  • 2 cm med fersk ingefær
  • 1/4 sitron med skall
  • 1 gulrot
  • 1 brokkolibukett
  • 1/5 ananas

Håper den smakte 🙂

 

3 thoughts on “Juice oppskrift fra Ultra Matfestival Sandvika.

  1. Jeg har fulgt med i det du gjør. Og er en ivrig jucier. Har kjøpt den nye jucier fra Phillips, som jeg bestilte i mars og måtte vente helt til langt ut april før jeg kunne hente den på Expert i Dr. gt. Jeg skulle gjerne har møtt deg på et av dine kurs. Nå er jeg bare så veldig opptatt med et jobbskifte-opplæringsprogram. Men når ting roer seg utover høsten, møtes vi sikkert. Tusen takk for god inspirasjon…:-)

    • Hei og tusen takk for så hyggelig ord! Takk også for at du følger med på meg og bloggen:)Vi ses nok sikkert da jeg nok kommer til å resie en del mer rundt i Norge i forbindelse med boklansering i fremtiden;) Ha en juicy dag!!!

Leave a Reply

