Ny konkurranse! Vinn lekre, Pierre Robert treningsklær!

Nå er det ny, spennende konkurranse på gang på bloggen min. Denne gangen kan du vinne lekre treningsklær fra Pierre Robert. Jeg har flere av klærne selv og er veldig fornøyd. De er også meget prisgunstige, behagelige å trene i, og fargene er lekre.

Du kan vinne et komplett sett bestående av:

  • Tights
  • T-shirt
  • Sports – BH
  • Sports boxer

Verdi kr 877

Hva du må gjøre:

Send meg ditt beste treningstips sammen med et bilde av deg selv. Gi meg i tillegg en god grunn til hvorfor jeg bør velge akkurat deg som den heldige vinneren. Send mail til carina@novatrix.no.

NB! Husk også å sende meg din størrelse. Tips* Jeg anbefaler å gå opp en str. på tightsen;)

Frist er torsdag 21 juni (om en uke) kl 0800. Vinneren kontaktes via mail og publiseres på bloggen  innen kl. 1600 samme dag.

Lykke til!

Boxer shorts.

Tights og t -skjorte som kan bli ditt 🙂

Behagelig og spreke farger.

Leave a Reply

