Trenings- og kostholdtips? Les artikkelen min for Stella Magasinet her…

Vi trenger av og til et lite spark bak for å komme i gang med, eller fortsette med våre sunne vaner. Slik er det også for meg. Jeg trenger også av og til ny giv! Hvis du ønsker tips for å rydde litt opp i dine trenings- og kostholdsrutiner anbefaler jeg deg å lese artikklen min som jeg har skrevet for Stella Magasinet. Ha en fin dag!

 

Les artikkelen min her: Kom i form til sommeren artikkel Stella

 

Et lite spark bak er noe vi alle trenger til tider!

 

 

5 thoughts on “Trenings- og kostholdtips? Les artikkelen min for Stella Magasinet her…

    • Tusen takk! Fantastisk bra innlegg du også har og ja, jeg er helt enig med deg… man må begynne der, med det mentale;) Anbefaler alle å ta en titt innom bloggen din og lese dagens innlegg:)

  1. Fin artikkel, mange gode tips der. Ikke helt enig i at magert kjøtt er det beste, dog. Ikke at det er noe galt i magert kjøtt, men fett er svært viktig for kroppen, og man blir ikke fet av fett, slik folk har trodd i to-tre generasjoner nå. 🙂

    • Takk gjen for hyggelig kommentar. Er dels enig med deg, men saken er at av erfaring holder folk seg sjeldent til en retning innen kosthold og blander alt i en eneste smørje og dermed får i seg både for mye fett OG karbohydrater. Vet at det ikke er så farlig lenger med naturlig fett, men jeg anbefaler uansett ikke mettet fett annet enn fra kokos. Plante og fiskefett er det det går mest i;) Sier man at fett kjøtt er ok, vet jeg av erfaring at de fleste nordmenn overfører dette til: da er kjøttdeig sunt! 😉 Består jo nesten ikke av kjøtt;) Jeg anbefaler heller absolutt ikke melkefett og anbefaler å holde seg unna meieriprodukter da de er sterkt forsurende for kroppen og slimdannende. Men jeg tror nok vi egentlig er ganske så på bølgelengde! 😉 Ha en super dag og takk for at du leser bloggen min. Skal ta en titt innom deg og!

Leave a Reply

