Her kan du få del 2 av bikiniprogrammet mitt…

Denne våren har jeg utviklet Bikiniprogrammet for ShapeUp. Del 3 er i salg nå, men hvis du gikk glipp av del 2 kan du nå lese den på klikk.no.

For å lese Bikiniprogrammet del 2 trykk her

Ferskpresset juice sammen med 30 gram proteinpulver innen 30min. etter endt trening gir optimal restitusjon.

Jeg er i full sving med treningen og har masse energi nå som det er lysere, varmere tider. I dag er det spinning på timeplanen og imorgen er det trening av bryst-skulder og triceps i helsestudio. Hva med deg? Hva er dine treningsplaner? Ha en super dag!🙂

One thought on “Her kan du få del 2 av bikiniprogrammet mitt…

Leave a Reply

