På tide med litt fornying…

Inspirert av Isabella Lowengrip, bedre kjent som Blondinbella, følte jeg det var på tide med en liten oppussing av bloggen min. Hva syntes du om nytt design? Vi gjerne høre fra deg 🙂

I går var jeg nemlig på Stellas første event; karriere kveld, og det var et meget vellykket arrangement! Mange inspirerende og dyktige, sterke kvinner som både kan og vil, og har fått det til! Vi trenger alle litt ny giv og påfyll inn i mellom og kvinner spesielt, har en tendens til å tro de ikke kan oppnå sine (store) drømmer og mål.

Spørsmål som: “Er jeg god nok? Vil risikoen bli for stor? Vil jeg få kritikk? Hva vil andre syntes om meg hvis jeg gjør dette?”, kan ødelegge for oss og forhindre at vi oppnår vår høyeste potensiale. Den indre, kritiske stemmen vår kan vær en sann plage! Det vet jeg selv alt om…men hvis vi endrer den til: “Jeg kan, jeg vil og jeg får det til!” er det utrolig mye fanatstisk som kan skje i livet vårt.

Isabella er et fantastisk eksempel på dette. I en alder av 21 år har hun startet, og driver 6 bedifter (inkludert et eget magasin), er en ettertraktet (og dyktig) foredragsholder, businesskvinne, forfatter, en inspirasjonkilde og mye mer. Hun har en velfortjent, supersuksess som vi alle kan lære mye av.  En ting jg lærte i går: Jeg må sette inn høygiret og jobbe litt hardere for å nå mine store mål! 😉

Ønsker dere alle en flott dag and may all your dreams come true…

Sigrid Bonde Tusvik som konfransier. Utrolig dyktig og morsom dame!

Stellas sjefsredaktør Lene Vintervoll

Isabelle Lowengrip, ei fantastisk jente og dyktig entreprenør!

4 thoughts on “På tide med litt fornying…

Leave a Reply

