Kjapt OG sunt måltid? Prøv disse suppene!

Beklager at det har vært litt stille på bloggen min i det siste men jeg driver å skriver og skriver på spennede prosjekt. Jeg skriver meg rett og slett litt tom!😉 Men i dag har jeg et spennende tips til dere som jeg ganske nylig oppdaget; et sunt og deilig måltid som samtidig er kjapt og enkelt! Mere suppe fra søstrene Elisabeth og Jannike Isachsen  er hjemmelagde, sunne og spiseklare supper basert på naturlige råvarer  og de er kjempegode og har fått min “stamp av approval”. De inneholder virkelig kun naturlige ingredienser…og de smaker godt og metter!

I tillegg til at Mere Suppe er et kjapt og sunt måltid liker jeg også alltid en god gründer historie og søstrene Isachsen er et godt ekspempel på dette. Fra oppstarten hjemme på kjøkkenbenken i 2010 har gründerne i Mere Mat AS tilberedt, kokt og solgt suppe for godt over en million kroner. Nå har de fått støtte av Innovasjon Norge til å klare å vokse i takt med den økende etterspørselen og dehar avtaler med mange etablerte kjeder.

Mere Suppe selges på Meny butikker, Deli de Luca og Baker Hansen, men blir nok snart  å finne på mange flere utsalgssteder.🙂 Løp og kjøp!

Min personlige favoritt; brokkoli og mynte. Helse i hver dråpe!

Lykopenrik tomat…nam,nam.

Leverrensende gulrot og chili.

Leave a Reply

