Vinneren av Bobble konkurransen er…

Hei alle sammen,

Jeg håper dere hadde en fin 1 mai i går. 18 grader og sol her i Oslo og det var herlig å tilbringe dagen ute etter en treningsøkt med min kjære Bobble flaske;)

Nå er vinneren av Bobble konkurransen kåret og jeg takker for alle flotte bidrag!  Denne kokurransen var det vanskelig å velge kun en vinner da det var så mange verdige bidrag! Men jeg har valgt en og det ble Monica Karin Schulz fra Bergen.  (Jeg kan trøste dere med at det kommer en ny sjanse litt senere til å prøve seg igjen på et nytt sett;))

Monica er en aktiv turgåer i skog og mark og sier: “Jeg liker og pakke sammen til tur,og så ta meg lange gåturer. Jeg kjøper alltid flaskevann,da jeg ikke ønsker og drikke vann av springen. Jeg har alltid følt at det ikke er helt rent… vannet vi har smaker jern og kalk.”

Monica fra Bergen er en aktiv person som liker turer i skog og mark. Jeg syntes hun fortjente litt dra-hjelp for å beholde motivasjonen til å leve en sunn livsstil, samt ta den til et enda sunnere nivå. Bobble hjelper henne på vei.

Videre viser Monica at hun vil få daglig bruk av flere av produktene i vinnerserien og er spesielt begeistret for lunchboksen og forteller: “Nå pakker jeg matpakken i papir og det kan av og til bli litt for mye brusdrikking. Med en slik pakke,vil jeg ha blitt en mye sunnere person. Da har jeg mulighet til å bruke settet på jobben og på turer i skog og mark. Jeg ville ha brukt (Bobble)settet hver dag- på jobb,hjemme og på mine lange gåturer.”

Ved at Monica får et Bobble sett kan hun få en enda sunnere hverdag og det kan hjelpe henne til å holde på de gode vanene livet ut. Lykke til!

Tusen takk til alle flotte bidrag og jeg er lei meg for at ikke flere kunne vinne, men det kommer en ny mulighet snart! Ha en strålende dag alle sammen:)

Leave a Reply

