Hold vannet ditt rent med Bobble – Vinn et komplett sett i ny konkurranse!

Nå er det ny bloggkonkurranse på gang og denne gangen er det et sett fra merket Bobble til en verdi av kr. 710 som du kan vinne!

Bobble er blitt et av mine favoritt produktserier da den hjelper meg å rense vannet mitt på en effektiv uten at jeg må gjøre en stor investering, noe som mange tradisjonelle vannfilter systemer ofte er. Jeg drikker utrolig mye vann, noe som er viktig for en god helse, men det er en del klor og andre stoffer i drikkevannet som vi ikke ønsker å få i oss. Bobble er en serie med produkter som vannflaske og vannmugge som filtrerer vannet, mens du drikker.  Et utskiftelig kullfilter i flaskehalsen fjerner klor og organiske stoffer i vannet , og omdanner det til klart, mykt  vann, som smaker som vann fra kilden – uten at det koster ekstra, hverken miljømessig eller økonomisk.

Bobble er produsert av gjenbruksplast og er uten BPA, phthaler og PVC og kan anvendes igjen og igjen.  Ingen farlige plaststoffer her! Produktene er i tillegg enkle og kule i design og er utviklet av designeren Karim Rashid. Jeg merker at mange ser på flasken min på treningssenteret og lurer på hva det er.  Moro:)

Fantastiske produkter for deg som er opptatt av rent vann.

Kaldt og rent vann i kjøleskapet ditt. Drikk 1 Bobble mugge med vann om dagen for optimal helse:)

Den flasken er alltid med meg på trening.

Slik vinner du et Bobble sett bestående av vannflaske, vannmugge, lunchboks og et ekstra filter til flasken til en verdi av kr. 710:

  • Send bilde av deg selv og overbevis meg om hvorfor nettopp DU fortjener å vinne settet! Hvor vil du bruke Bobble? Kan bruk av produktene hjelpe deg på vei til å drikke “ditt daglige vann”? Bedre helse? Overbevis meg så får du et komplett sett sendt hjem i posten.
  • Send bilde med svar til carina@novatrix.no innen kl 0800 onsdag 2 mai. Vinneren postes på bloggen innen kl 1600 samme dag.

Slik fungerer Bobble

Vann fra springen helles på flasken, og når du drikker av munnstykket, renner vannet gjennom et kullfilter, som oppsamler klor og andre stoffer og bakterier. Det filtrerte vannet kan lett tas med, og får en mykere og renere smak, som kildevann. Det er bevist at kullfiltrer er utrolig gode til å absorbere kjemiske stoffer. Når vannet presses gjennom et kullfilter, tiltrekkes de forurenende stoffers negative ioner til kullet, hvor de oppsamles. Filteret bør skiftes annenhver måned eller etter 300 påfyllinger. Når du bruker bobble sparer du dermed miljøet for unødvendig CO2- utledning, din egen pung for kjøp av dyre vannflasker, samtidig med at du kan matche flasken til din stil ved å skifte kullfilteret til en flaske med en annen farge og best av alt, holder du kroppen din hydrert og sunn.

Slik er lunchboksen du kan vinne:)

5 thoughts on “Hold vannet ditt rent med Bobble – Vinn et komplett sett i ny konkurranse!

Leave a Reply

