Juicing i London…

Jeg elsker London og er tilbake fra noen fine dager i byen som tilbyr masse sunt når man er på farten. Jeg var blant annet på Portebello Market og til min overraskelse stod det en mann der med et lite bord og solgte ferskpresset juice! Jippi! Jeg startet dagen med ferskpresset granateple juice.

Granateplejuice er noe av det meste næringsrike du kan innta. Antioksidantinnholdet forebygger kreft, styrker immunforsvaret og er spesielt gunstig mot impotens og prostatkreft. Dette er en superjuice for alle menn der ute! Skal du juice granateple anbefaler jeg å bruke en god gammeldags sitruspresse, da en juicemaskin ikke vil juice de små, kostbare frøene godt nok. Det blir MYE svinn ved å legge granateple i juicemaskinen din.

Juicing på Portebello Road, Notting Hill, London.

Granateple er virkelig superfood!

En meget fornøyd juiceterapeut!

Leave a Reply

