Les artikkelen min om treningstrender for 2012 her…

Jeg håper du har hatt en fin helg. Nå er det ny uke med blanke ark. 🙂

Skal du på trening i dag? Trening er superviktig for kropp, sinn og sjel og variasojn er også viktig for å forhindre stagnasjon og det at du kjeder deg og dermed dropper treningen av den grunn. Men hva er så treningstrendene for 2012/2013? Jeg har tatt en titt på hva som rører seg i treningsbransjen og sett litt på hva som er nytt og hot. Artikkelen er publisert i Stella Magasin og på Oslo Puls. Ta en titt på artikkelen min her

Du kan lese artikkelen min om treningstrender på Aftenposten sin nettside Oslo Puls.

6 thoughts on “Les artikkelen min om treningstrender for 2012 her…

  1. Litt utenfor temaet på posten, men jeg lurer på en ting – kan man lage juicen kvelden før og drikke den som frokost? Har så liten tid på morningen og vil ha en god start på dagen 🙂 Eller mister juicen mye av næringen da?

    • Hei, Takk for kommentar:) Jucen bør drikkes med engang. Fra første sekund man juicer råvarene begynner oksidasjonen av næringsstoffene. Legg heller alle råvarene klare til bruk kvelden før da juicingen tar kun 1 min.;) Lykke til!

  2. Her skjer det mye, skjønner jeg :-). Gratulerer med artikkel også i OsloPuls!

    Jeg prøvde å finne tilbake til noen gamle blogginnlegg med kommentarfelt fra januar/februar der jeg spurte om en del og fikk gode svar. Jeg lagret dessverre ikke den utvekslingen for meg selv, og jeg kan heller ikke finne det her på bloggen nå… Er de 5 dagers “kom i gang”-innleggene dine borte fra bloggen, eller er det jeg som er blind?

Leave a Reply

