Ses vi på juicekurset mitt “Bli Juicy! Sunn, frisk og slank med ferskpresset juice” etter påske?

Om noen timer er det ferie! Deilig! Men etter en fin ferie trenger man ofte et lite spark bak for å komme i gang med en sunn hverdag. Jeg har utviklet et nytt juicekurs som heter “Bli Juicy! Sunn, frisk og slank med ferskpresset juice” og du kan melde deg første kurs allerede nå hos www.bandera.no. Kurset bir 17 april fra kl. 18-20 på Kolbotn Stasjon.

Litt mer om kurset:

“Bli Juicy! Sunn, frisk og slank med ferskpressset juice”

Carina Hultin Dahlmann er Norges første juiceterapeut og dette kurset inspirerer deg til å øke din sunnhet ved å tilføre kroppen din flytende gull – nemlig ferskpresset juice! Gjennom kunnskap og en smittende energi vil Carina vise deg hvordan juicing enkelt kan hjelpe deg å oppnå din « 5 om dagen» kvote, få en optimal helse og samtidig gå ned i vekt.  Juicing hjelper deg på veien mot gode, sunne kostholdsvaner og er enkelt, forståelig og smaker i tillegg kjempegodt! Carina har selv endret sin livsstil fra å ha en dårlig helse og være overvektig til å være normalvektig, frisk og energifull. Bli inspirert du også!

*En deilig juice serveres som en perfekt avslutning på dette juicy kurset.

Kurset holdes også som foredrag på ca 60 minutter. For mer informasjon se www.novatrix.no

 

Meld deg på juicekurs i dag! Foto: Marianne Otterdahl-Jensen

 

 

2 thoughts on “Ses vi på juicekurset mitt “Bli Juicy! Sunn, frisk og slank med ferskpresset juice” etter påske?

  1. Jeg er for tiden i England (har vært her i 3 uker), og savner juiceren min utrolig mye! Har gått tilbake til blender- og silemetoden så lenge, for jeg merker virkelig at en grønn juice om dagen gjør at jeg føler meg mye bedre, i hvert fall når jeg har spist mye jeg ikke burde. God påske!

Leave a Reply

