Få med deg “Friskere med fersk juice” reportasjen i Norsk Ukeblad!

Hei alle sammen,

Mens jeg sitter og skriver nye, spennende, deilige juiceoppskifter kvitrer fuglene utenfor vinduet mitt. Jeg elsker denne årstiden. Nå er tiden inne for å gjennomføre en skikkelig vårrengjøring, og ikke kun i hus og hjem, men i kroppen! Juicing er den perfekte måten å avlaste fordøyelsesystemet og fylle på med masse vitaminer og mineraler som vi ofte mangler etter en lang vinter. Jeg anbefaler deg å kjøpe ukens Norsk Ukeblad for inspirasjon. I ukens utgave kan du lese om Ann Charlott som ble friskere med min hjelp til riktig juicing. Kanskje du også har opplevd det samme? Da vil jeg gjerne høre fra deg🙂 Send meg gjerne en mail på carina@novatrix.no

 

Er du også en juice suksesshistorie? Del det med meg!

Leave a Reply

