Følg bikiniprogrammet mitt i Shape Up!

Nå kan du følge “bikiniprogrammet” som jeg har utviklet for bladet Shape Up. I 3 utgaver kan du følge mine kostholdsråd og treningsråd samt få motivasjon til å komme i superform til sommeren! Hver utgave er også full av gode treningsøvelser som jeg anbefaler alle å trene ukentlig. Jeg er i full gang selv og håper du vil følge meg:) Første utgave er i salg nå så løp og kjøp!

 

Foto:Bjørn Inge Karlsen

One thought on “Følg bikiniprogrammet mitt i Shape Up!

Leave a Reply

