Juice denne for superhelse!

Først- tusen takk til alle som var på juicekurset mitt i går kveld på Kolbotn Stasjon! Det var en veldig hyggelig kveld og jeg håper dere også koste dere og lærte mye nytt om juicing og sunnhet.🙂

En av basisråvarene som jeg bruker daglig i mine juicer er gulroten. Gulrøtter er enkle, rimlige og supersunne å juice! Grønnsaken er veldig bra for en sunn øyehelse og for en pen og frisk hud. Den kraftige antioksidanten betakaroten er stoffet som gir gulroten dens fine oransje farge og det er dette stoffet som også virker sterkt kreftforebyggende. Godsaker i gulerøtter motvirker også hjerte- og karsykdommer.

Gulroten inneholder i tillegg: Vitamin B1, B3, B6, C, E, K, kalsium, jern, fosfor, kalium, svovel, krom, magnesium, natrium, jod, silica, mangan og molybdenum, som er et stoff som er viktig for kroppens enzymproduksjon.

Juice 2- 4 økologiske gulrøtter hver dag for en optimal helse. Gulrøtter smaker spesielt godt sammen med ingefær og sitron/lime.

Juice gulrøtter for en god og sunn juice!

4 thoughts on “Juice denne for superhelse!

  1. Alltid digg med en gulrot juice. Men jeg har også oppi et eple for å få den runde smaken til gulroten og ingefæren. kjempedigg😀

Leave a Reply

