Nytt øko-matblad lansert!

På mandag var jeg på lansering av et nytt øko-matblad på Kolonihagen på Frogner. Navnet på bladet er Ren Mat og for dere som er opptatt av økologisk mat er dette magasinet midt i blinken! Oikos er en medlemsorganisasjon for alle som har interesse for økologisk landbruk og økologiske produkter og det er de som står bak magasinet (jeg var en av deres E-stoff fri bloggere i fjor). Medlemmer av Oikos har tidligere fått tilsendt en “avispapir” utgave av Ren Mat, men nå er den “revamped” og har fått mer og bedre innhold i magasin format.

Jeg syntes det er lekkert. Hva syntes du? Og jeg lurer på en ting til – hvor opptatt er du egentlig av økologisk mat?

Se gjerne www.oikos.no for mer informasjon. For annonement send mail til abbonement@renmat.no

Ren Mat, ren og lekkert cover...

Her hilser jeg på illustratøren i magasinet, David Stenmarck.

6 thoughts on “Nytt øko-matblad lansert!

  1. Jeg er opptatt av økologisk mat, og kjøper mest mulig av det jeg har råd til. Økologi er speesielt viktig for barna, etter min mening. De fortjener det aller beste, og da er økologisk mat laget fra bunnen av en av mine store kjærlighetserklæringer!

    • Ja, helt enig, men desverre er det en nedgang på kjøp og produksjon av økoprodukter. Det blir ikke lønnsomt nok for økobøndene og tilgjengligheten og prisene må det også gjøres noe med…

  2. Interessant, dette må sjekkes ut nærmere..

    Jeg er veldig opptatt av økologisk mat og syns utvalget er altfor dårlig, spesielt animalske, økologiske varer.

Leave a Reply

