Bli med “behind the scenes” når vi lager bikiniprogrammet for Shape Up!

Denne våren kan du følge mitt “bikiniprogram” som jeg utvikler for bladet Shape Up! Det blir en 3 delt serie hvor du kan følge mitt kosthold og treningsprogam slik at vi sammen møter sommeren sprekere og forhåpentligvis noen kilo lettere! 😉 I går var jeg i studio hele dagen i fotostudioet til Hjemmet Mortensen i Nydalen og vi hadde det morsomt samtidig som vi jobbet hardt!

 

Gled deg til "bikiniprogrammet" mitt i Shape Up!

Det var mange bilder som skulle tas og det blir en lekker serie som jeg håper du vil følge! Første nummer kommer om ca. 1 mnd. I mellom tiden ta en titt på denne videosnutten fra i går!

One thought on “Bli med “behind the scenes” når vi lager bikiniprogrammet for Shape Up!

Leave a Reply

