Får du med deg God Morgen Norge i morgen? Jeg skal juice der!

Det blir litt endring i bloggplanen i de dagene fremover da jeg plutselig fikk gladnyheten om at jeg skal på God morgen Norge på fredag og snakke om juicing satt lage 7 juicer! Det er kjempe moro og jeg gleder meg mye. Det er en del forberdelser til dette så jeg må utsette trenings- og kostholdsplanen noen dager. Sorry! Duty calls!

God morgen Norge er et helt supert program og jeg er så takknemlig for  få lov til å være med på dette og spre det juicy budskapet. Tror du vi klarer å få noen nye juice fans? Det tror jeg! 0630 i morgen sitter jeg i sminken hos Tv2 Karl Johansgate, og kl. 0710 braker det løs. Jeg håper at du vil følge meg og sende meg gode tanker:)

Nå skal Norge juices!

I morgen kan du følge meg på GMN. Da skal det juices!

19 thoughts on “Får du med deg God Morgen Norge i morgen? Jeg skal juice der!

  1. Kjempe gøy og spennende! Vi skal se God Morgen Norge fra begynnelse til slutt! Lykke til Carina 🙂

  2. Carina, du er så inspirerende. Kos deg på God Morgen Norway:D ! Klem Sarah Fullerton;)

  3. Du gjorde en god figur! Jeg kjøpte en av bøkene til Jason da jeg var i skottland i fjor, men har ikke brukt den. Må vel innrømme at du inspirerte meg, så nå har jeg sett etter en saftsentrifuge. Hvilken vil du anbefale?

Leave a Reply

