Inspirasjon til sunn, deilig mat…

Hvor henter jeg inspirasjon fra når jeg trenger nye kostholdstips og oppskifter? Jeg ser ofte mot USA og Canada da fitness bransjen er stor “over there” Boken jeg deler med dere i dag er en av mine “hemmeligheter” og jeg anbefaler deg å bestille den i dag slik at du har den til det nye året og kan komme godt i gang igjen med sunne rutiner etter juleferien.

Dette er en fin julegave til dine nærmeste, men også til deg selv. Møt nyåret med deilige, sunne oppskrifter og masse inspirasjon fra en av mine favoritt bøker for sunne stunder på kjøkkenet.

The Best of Clean Eating: Over 200 Mouthwatering Recipes to Keep You Lean and Healthy

Denne boken bør være i alles kjøkken...

www.amazon.com

4 thoughts on “Inspirasjon til sunn, deilig mat…

  1. I genuinely enjoy reading on this web site , it has excellent posts . “Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.” by Rudyard Kipling.

  2. Har du noen forslag og oppskrifter på frokoster og middag som du kan legge ut? Er i min første juiceuke og trenger noen ideer til ‘fast føde” 🙂

Leave a Reply

