Behind the Scenes – Fotoshoot hos Stella!

På onsdag var det en liten fotoshoot i studioet til Bonnier. Nei, det var nok ikke av meg, men av mine sunne drikker/juicer til de neste 4 nummerene av Stella Magasin. Kick siden i Stella er min faste, sunne spalte hvor det lages en sunn drikke. Jeg kan desverre ikke røpe hva som kommer av godsaker. Du må kjøpe neste utgave av Stella for å få det med deg, men jeg kan røpe at de er enkle å lage, sunne og super gode!

Her har dere noen bilder fra fotoshooten 🙂 God helg!

Det tar faktisk lang tid å style mat slik at det ser fint ut på bilde og man må for all del IKKE søle noe på underlaget for da må man begynne HELT på nytt!

Hmm, webredaktør Andrea sjekker at vi er på riktig spor...

Assistent for fotografen inn i mellom juicelagingen.

Klarer du å tippe hva slags drikke dette blir, eller i hvilket nummer av Stella det kommer i?

6 thoughts on “Behind the Scenes – Fotoshoot hos Stella!

  1. Syns det ser ut som kakao jeg 😀 Da må jeg gjette at det kommer i neste nummer, når man forhåpentligvis har begynt å gå på ski!

    Vet veldig godt hvor lang tid det tar å fotografere mat! Så mye arbeid for noe som de fleste tror bare tar et par minutter… Du slipper vel kanskje redigeringsjobben da, det er da i hvert fall noe 😉

Leave a Reply

