Tilbake fra sunny California!

Beklager at det har vært så stille på bloggen min, men jeg bar vært bortreist og så har jeg slitt, og sliter fortsatt, enormt med jet lag! Natt nr. 5 uten normal søvn gjør meg til en zombie og jobb er vanskelig å få gjennomført. Men jeg er tilbake for fullt og håper du fortsetter å følge bloggen min:)

Når det er sagt var “Sunny California” fantastisk og opplevelsene har kommet som perler på en snor, både privat og jobbmessig. California har mye vakkert å tilby om du beveger deg ut mot kysten, men jeg må si jeg liker LA-LA land med Hollywood og alt det står for. Jeg elsker det faktum at for 35 dollar kan man få håret profesjonelt stylet på www.thedrybar.com i West Hollywood når man skal noe ekstra eller bare rett og slett vil føle seg som en million bucks! Jeg elsker også at man plutselig kommer i snakk med manageren til CEE- LO på en tilfeldig bar og havner på en privat fest på Sky Bar langs Sunset Strip… livet er ganske morsomt om man har et åpent sinn, en positiv utstråling og er på riktig sted til riktig tid;).

Maten var helt super og råvarene lekre. Selvfølgelig ble det litt juice og et besøk til Whole Foods. Dagens innlegg viser litt fra L.A.og det ER kjempe enkelt å leve sunt om man vil. Å leve motsatt er også kjempe enkelt om man heller vil det;). Porsjonene er enorme!

En tur innnom en juicebar... selvfølgelig!

Morgen shot med sitron,ingefær,cayenne pepper og Japansk hvitløk. Skal love deg den reiv godt!

Det var Halloween da vi var der og det feires også på Whole Foods.

Dette har jeg ALDRI sett eller hørt om før jeg så det på Whole Foods her- Buddha Hand sitron!!! Har du hørt om dette?

Jeg er kun menneske og jeg kunne ikke dy meg... Jeg måtte prøve en ekte Amerikansk frokost på legendarikse Mel's Diner som ble brukt i filmen American Graffiti. Maten var verdt hver eneste kalori!

5 thoughts on “Tilbake fra sunny California!

  1. Spennende 🙂

    Hvor lenge var du der og hva var formålet med turen, om du vil
    dele ? 🙂 ser ut som du har hatt det fab 😉

    • Hei, Vi var der i 9 dager. Noe mange ikke vet er at jeg og mannen min har også jobbet med musikk i mange år. Mannen min er opprinnelig musikker og jeg har drevet med låtskriving, sang og studio arbeid. LA har et supert musikkmiljø og det var i denne forbindelsen at vi dro over:)

  2. Oi, så spennende 🙂
    ja, har forstått at LA er stort når det gjelder studio og musikkprodusering
    osv, en bekjent av en venn dro faktisk dit nå for en uke siden i samme ærend 🙂

Leave a Reply

