En juicy verden…

Juicing er populært, ikke kun i Norge, men over hele verden. Når jeg er ute og reiser enten privat eller med jobben, søker jeg alltid etter litt juicy inspirasjon. Ferskpresset juice er å få kjøpt i mange land og nå går min ferd til Los Angeles, USA. I California har de det mest fantastiske klimaet som gjør at det dyrkes utrolig mange gode råvarer. De er i tillegg opptatt av sunnhet og helsetrender da det er et superstort marked for slike ting pga. et stort kjendismiljø og et stort miljø genereltsett hvor helse og kropp er BIG BUSINESS!

Jeg gleder meg til å dele hva jeg finner av spennede saker når jeg kommer hjem og til å dele det med deg. Det er blant annet utrolig mange Whole Foods butikker der og jeg gleder meg enormt til de lokale råvarene.

Det blir en liten bloggpause for øyeblikket. Jeg ønsker deg en god helg!

Ferskpresset juice til frokost i Nice, Frankrike.

Trøtt i trynet prøver jeg meg på en juiceoppkvikker i Thailand med fersk mango og ananas.

Fersk hvetegress shot og detoxjuice til frokost i England.

4 thoughts on “En juicy verden…

Leave a Reply

