Ny “juicesmoothie” oppskrift- Start dagen riktig med Jazzy Raspberry!

Takk til alle som var på juicekurset mitt i går kveld på Kolbotnstasjon hos Bandera🙂 Jeg håper dere fikk litt inspirasjon og lærte noe nytt. I dag poster jeg en ny, deilig, helsebringende juicesmoothie som gir en perfekt start på dagen.

Uttrykket “juicemoothie” bruker jeg for å illustrere at det er brukt 100 % ferskpresset juice for å lage denne litt mer tynnflytende juicesmoothien, derav også navnet.😉

Jazzy Raspberry Juicesmoothie

  • 2 epler, gjerne av en søtere type
  • 1/3 sitron med skall
  • 1/3 grønn squash
  • 1 stor bit fersk ananas
  • 100 gram frossen bringebær
  • 2 s.s. naturell yoghurt

Press juice av epler, sitron, ananas og squash. Legg bær og yoghurt i blender og bland sammen med ferskpresset juice. Nyt🙂 God helg!!!

Nam,nam Jazzy Rasberry!

3 thoughts on “Ny “juicesmoothie” oppskrift- Start dagen riktig med Jazzy Raspberry!

  1. Takk skal du ha Carina for inspirerende kurs på Kolbotn stasjon! Nå har jeg laget meg en juicestasjon på kjøkkenet og juicer minst en gang om dagen (før forkost og noen ganger før lunsj eller til kveldskos også). Føler meg mer opplagt dessuten smaker det fantastisk, så dette skal jeg fortsette med😉 Francesca

Leave a Reply

