Detox suppeoppskriften min på Oxygen Magazine’s nettside! Ta en titt…

I august var mine egnekomponerte speltbrød på trykk i Oxygen Fitness Magazine og denne måneden er min egenkoponerte detoxsuppe på trykk på nettsiden til en av USAs og Canadas største fitness magasiner. De liker tydeligvis oppskiftene mine! Moro 🙂 Nå kan du også få oppskiften min via deres nettside og jeg hjelper gjerne med å konvertere målene til det metriskesystemet om nødvendig;)  Print ut oppskriften og lag den i store porsjoner og frys gjerne ned. Perfekt mat for en høstdag 🙂

http://www.oxygenmag.com/Nutrition/Articles/Bikini-Ready-Soup.aspx

Detoxsuppen min på trykk på http://www.oxygenmag.com

“This soup is full of vitamins and disease-fighting antioxidants plus liver-loving foods (ginger, garlic, celery, and onions) that help your body burning fat.” – Carina Hultin Dahlmann, Oxygen reader

3 thoughts on “Detox suppeoppskriften min på Oxygen Magazine’s nettside! Ta en titt…

Leave a Reply

