Har du noe på hjertet? Velkommen som gjesteblogger!

Har du noe på hjertet? Sitter du med kunnskap eller meninger om en helse/kosthold/treningsrelatert sak? Mandagens blogginnlegg hadde rekord mange lesere og jeg takker alle dere som delte innlegget på sin Facebook side eller delte den med venner og bekjente. Det er slik vi som forbrukere bir hørt, blir mer bevisste og tar tilbake makten! Utrolig artig at slikt engasjerer så mange:)

For å fortsette å engasjere, og forhåpentligvis til tider inspirere, ønsker jeg tips og forslag til hva dere vil at jeg skal skrive mer om på bloggen min. Er det noen sider av dagens kostholdsdebatt som gjør dere hodegal som for eksempel Dagbladets frem og tilbake med lav karbo- ikke lab karbo- lav karbo- ikke lav karbo… !!!! Vil dere lære mer om en spesifikk matvare, juice, treningsfilosofi eller en myte dere vil ha klargjort en gang for alle?

Eller best av alt, vil du være gjesteblogger på bloggen min med et innlegg? Har du kunnskap om temaer som kan passe inn på bloggen min eller noe du ønsker å sette på dagsorden som passer på bloggen min kom med det!! Jeg vil høre fra deg!

Kom med tips eller forslag i kommentarfeltet eller send meg mail på carina@novatrix.no om du vil være gjesteblogger. Send gjerne med bilde 🙂

Jeg gleder meg til å høre fra deg! 🙂

Sammen er vi sterke! Meg og en juiceterapeut kollega fra England, Melissa.

Leave a Reply

